Terug naar het overzicht
Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken
9 maart 2021,
09:18
Deel via:
Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.
Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.
Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
- DigiD
- het uitstellen van belastingaangifte
- het vinden van hulp bij u in de buurt
- een verkeersboete betalen in termijnen
- gratis computercursussen
Telefonisch spreekuur
Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.
Meer nieuws
-
Cyber Agents tussen 8 en 12 jaar gezocht!18 april 2024, 14:50
-
Campagne Meld Misdaad Anoniem voor ondernemers bedrijventerreinen17 april 2024, 14:00
-
Paspoortpiek: verleng uw reisdocument bijtijds15 april 2024, 10:18
-
U bent welkom als Gast van de Raad15 april 2024, 10:18
-
Plannen ter inzage15 april 2024, 10:13
-
Energietoeslag aanvragen kan nog tot en met 30 april15 april 2024, 10:03
-
Natuurlijk Pijnacker-Nootdorp!15 april 2024, 10:01
-
Tegel inleveractie op zaterdag 20 april15 april 2024, 09:53
-
Bomenkap en -snoei in de gemeente15 april 2024, 09:38
-
De dag van de ZZP'er13 april 2024, 09:00