Zie ook

Uitstel betaling gemeentelijke belastingen ondernemers (COVID-19)

De gemeente biedt uitstel van betaling aan voor alle ondernemers die in 2020 een aanslag gemeentelijke belastingen hebben ontvangen. U kunt zich melden als u betaalproblemen heeft of verwacht door de maatregelen rondom het coronavirus.

 

Vul het online formulier in. Hiervoor heeft u eHerkenning nodig. Als de aanslag op uw privénaam is verzonden en u heeft een eenmanszaak of u bent zzp’er, dan kunt u inloggen met DigiD. Als u het formulier heeft ingevuld leggen wij de invordering direct drie maanden stil. U hoeft daarvoor verder niets te doen.

Houd er rekening mee dat u de aanslag na de betaalpauze alsnog moet voldoen.

Bij een aanslag met dagtekening 29 februari 2020 ontvangt u een betalingsregeling van 5 termijnen voor de periode van 31 augustus t/m 31 december 2020.
Bij een aanslag met dagtekening 31 mei 2020 ontvangt u een betalingsregeling van 4 termijnen voor de periode van 30 november t/m 28 februari 2021.
Wij brengen geen rente in rekening.

Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail naar info@pijnacker-nootdorp.nl. Vermeld hierin uw aanslagnummer.