Storing bevestigingsmail afspraak gemeentekantoor
Maakt u online een afspraak om bijvoorbeeld een paspoort of identiteitskaart aan te vragen? Dan kan het voorkomen dat u geen bevestiging ontvangt per e-mail. Dit in verband met een storing. Excuus voor het ongemak.
Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken
Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.
Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.
Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
- DigiD
- het uitstellen van belastingaangifte
- het vinden van hulp bij u in de buurt
- een verkeersboete betalen in termijnen
- gratis computercursussen
Telefonisch spreekuur
Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.
Meer nieuws
-
Kunstwissel Rabo-etalages16 mei 2024, 15:10
-
Spinselmot in het voorjaar13 mei 2024, 15:30
-
Lever uw tegels in op zaterdag 25 mei13 mei 2024, 15:28
-
Gemeente gesloten op maandag 20 mei13 mei 2024, 12:58
-
Te koop: kavel 26 Heron13 mei 2024, 12:55
-
Doe mee aan de Open monumentendag op zaterdag 14 en zondag 15 september13 mei 2024, 12:54
-
Sportweg moet Sportlaan zijn op de stempas8 mei 2024, 18:40
-
Onthulling informatiebord Plas van Van Buijsen6 mei 2024, 10:42
-
Vakantiemaatjes gezocht!6 mei 2024, 10:01
-
Dodenherdenking 20244 mei 2024, 23:00