Sluiten
  1. stuur door
  2. bedankt
stuur door

Openingstijden en telefonische bereikbaarheid

Openingstijden Publiekszaken en receptie

Aan de Publieksbalie kunt u terecht voor alle diensten en producten zoals burgerzaken, sociale zaken en (ver)bouw plannen. Kortom: één balie voor alle publiekszaken. Bij de Publieksbalie kunt u alleen op afspraak terecht.

Dag Op afspraak Avondopenstelling op afspraak
Maandag 09.00 - 17.00 uur
Dinsdag 13.00 - 17.00 uur 17.00 - 20.00 uur*
Woensdag 09.00 - 17.00 uur
Donderdag 13.00 - 17.00 uur 17.00 - 20.00 uur*
Vrijdag 09.00 - 17.00 uur

*Avondopenstelling
U kunt tijdens de avondopenstelling niet terecht voor: erkenningen, geboorte aangifte, afspraken huwelijk/aangifte en Partnerschapsregistratie, vestiging vanuit buitenland, legalisatie handtekening. De avondopenstelling is wel bestemd voor paspoorten, rijbewijzen, uittreksels burgerlijke stand, GBA en verhuizingen. U kunt ook terecht voor sociale zaken en (ver)bouwplannen.
U moet wel eerst een afspraak maken voordat u langs kunt komen.

Telefonische bereikbaarheid

Dag Openingstijden
Maandag 08.30 - 17.00 uur
Dinsdag 08.30 - 17.00 uur
Woensdag 08.30 - 17.00 uur
Donderdag 08.30 - 17.00 uur
Vrijdag 08.30 - 17.00 uur

Telefoonnummer

De gemeente is telefonisch bereikbaar via tel. 14 015. U betaalt het lokale tarief, plus de kosten voor gebruik van uw mobiele telefoon.

Uitzonderingen

  • Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +31 15 362 62 62
  • Als u met een zakelijke mobiel belt moet er in veel gevallen eerst een 0 of een andere kiescode gekozen worden om een buitenlijn te krijgen. De 0 of de kiescode zet u dus voor het nummer 14 015.
  • Als u via een bedrijfscentrale belt kan er een blokkade op zitten, die alle nummers blokkeert die met een “1” beginnen. Dit kan alleen gewijzigd worden door de bedrijfscentrale-beheerder.
  • Specifieke informatie voor abonnees van XS4All die niet 14015 kunnen bellen: Het probleem zit in de modem van XS4All. Die kan niet overweg met telefoonnummers zonder netnummer en geeft daarom problemen bij het bellen van 112, 14-nummers, etc. Dit is een ontwerpfout en XS4All heeft daar geen oplossing voor en verwijst naar de leveranciers van de modems. Wel bestaat er voor een gedeelte van de geleverde modems (de Fritzbox) een workaround: kies *# gevolgd door het 14+netnummer. Als u klant bent van een andere provider en u heeft hetzelfde probleem, neem dan contact op met uw provider om hem te wijzen op dit ongemak.