Sluiten
  1. stuur door
  2. bedankt
stuur door

Ondernemersontbijt 12 februari

Kom naar het Meet & Greet Ondernemersontbijt op woensdag 12 februari. Maak kennis met collega's en het accountteam en leer meer over het inkoopbeleid van de gemeente.

Broodjes op een bord

"Mag ik u van harte uitnodigen voor het Ondernemersontbijt van de gemeente Pijnacker-Nootdorp op woensdag 12 februari?
Het ontbijt staat om 08:00 uur voor u klaar in het Bestuurscentrum, ingang Emmastraat 165, direct om de hoek bij het gemeentekantoor. U kunt binnenlopen tot 08:15 uur. Rond 09:45 uur sluiten we af.

Netwerken

Tijdens het ontbijt kunt u zich inschrijven in het inkoopregister van de gemeente, netwerken met collega’s en uw ideeën of vragen bespreken met verschillende ambtenaren en wethouders.

Inkoopbeleid

Henk Zwennes, onze inkoopcoördinator, geeft u deze ochtend graag uitleg over het inkoopbeleid van de gemeente. Hoe het werkt, om welke producten en diensten het gaat en hoe u -door u in te schrijven in het inkoopregister- in aanmerking kunt komen voor opdrachten. Daarna is het woord aan een lokale ondernemer als ‘ervaringsdeskundige’ over zijn contacten en relatie met de gemeente.

Voorstellen accountteam

Tot slot wil ik het accountteam aan u voorstellen, uw 1e aanspreekpunt binnen de gemeente voor al uw vragen. Ook kunt u nader kennismaken met ambtenaren van verschillende afdelingen die zich bezig houden met inkoop en opdrachten.

Aanmelden

U kunt zich voor het ondernemersontbijt aanmelden per e-mail: accountteam@pijnacker-nootdorp.nl.
Heeft u nu al vragen of opmerkingen over het inkoopbeleid? Geef deze dan direct bij uw aanmelding door. Dan kunnen wij hier gericht op ingaan tijdens de bijeenkomst.

Graag ontmoeten mijn collega’s en ik u op woensdag 12 februari op dit ondernemersontbijt. Mis het niet, want het kan het begin zijn van een mooie samenwerking!"

Peter van Haagen
Wethouder Economische zaken