Sluiten
  1. stuur door
  2. bedankt
stuur door

Dienstverlening, burgerjaarverslag 2010

Het Klant Contact Centrum (KCC) is binnen de gemeente Pijnacker-Nootdorp de grootste dienstverlener.

Klant Contact Centrum

Met de inrichting van een Klant Contact Centrum biedt de gemeente Pijnacker-Nootdorp snelle, goede en kwalitatieve dienstverlening. Onze inwoners en ondernemers kunnen zelf kiezen op welke manier zij met de gemeente Pijnacker-Nootdorp contact opnemen: via ons digitale loket, de telefoon of aan de balie.

KCC E-Loket

E- loket

Op de eerste plaats nodigen wij inwoners uit producten en diensten via www.pijnacker-nootdorp.nl aan te vragen.

KCC Telefoon

Telefoon

Als het niet lukt via internet, nodigen wij inwoners en ondernemers uit telefonisch contact met ons op te nemen. Via één telefonische ingang, 14 015, staan wij inwoners en ondernemers eenduidig en klantvriendelijk te woord.

KCC Balie

Balie

Als inwoners of ondernemers de voorkeur geven aan persoonlijk contact, ontvangen wij hen aan de balie tijdens de openingsstelling van het gemeentekantoor. Als service bieden wij de mogelijkheid via internet of telefonisch een afspraak te maken voor een (balie)bezoek.

Onze producten en diensten

In het burgerjaarverslag laten we zien wat we in 2010 hebben gedaan op het gebied van dienstverlening. Klik op onderstaande linkjes om een beeld te krijgen van een aantal activiteiten.